תפריט

פרישה גיאוגרפית

התפלגות החברה החרדית והכללית בכל היישובים ברחבי הארץ ובחלוקה לזרמים. הנתונים מבוססים על אלגוריתם למידת מכונה לזיהוי האוכלוסייה החרדית שפותח ע”י צוות המכון החרדי, בחיבור עם נתוני מרשם האוכלוסין המעודכנים לסוף 2021

לוח מחוונים מוניציפלי המבוסס על נתונים מינהליים ודפוסי הצבעה. בלוח מוצגים נתוני התפלגות החרדים ביישובי ישראל הניתנים לתצוגה אינטראקטיבי לפי רשויות וזרמים.

  1. התפלגות חרדים ביישובים (נתוני חינוך) –  (1) תצוגת נתוני אוכלוסיית היישובים לפי מספר התושבים ביישוב, שיעור וכמות החרדים ביישוב, ושיעור ארצי של החרדים ביישוב. (2) תצוגת נתוני התושבים החרדים בכל יישוב לפי זרם (3) תצוגה גיאוגרפית של יישובים בהם מתגוררים חרדים.
  2. התפלגות חרדים ביישובים (נתוני הצבעה לבחירות) – תצוגת נתוני הצבעה למפלגות חרדיות בכל יישוב לפי מפלגה  לצד תצוגה גיאוגרפית של היישובים

מזהה חרדים וזרמים חרדיים מתבסס על אלגוריתם למידת מכונה שפותח על-ידי צוות המכון החרדי החרדי תוך שימוש בסיווג מוסדות חינוך לפי זרמים, והצלבת מידע עם מספר מקורות מנהליים, לרבות מרשם האוכלוסין ומשרד החינוך.

השימוש בנתונים ובמידע המופיעים באתר זה מוגנים על פי הדין ומותרים לשימוש אך ורק לצרכי מחקר או על ידי גורמים שאינם מסחריים ושלא למטרות רווח. וזאת בכפוף למתן קרדיט הולם למכון החרדי למחקרי מדיניות וקרן וואהל.

כל שימוש שלא הותר כאמור לעיל, מחייב קבלת הרשאה מפורשת לשימוש. אותה ניתן לבקש באמצעות פנייה לדוא”ל: [email protected]

קישורים נוספים למחקרים, ניירות עמדה ומאמרים בנושא:​

לוחות נתונים בנושאים נוספים

סגירה

נשמח לשמוע מכם!

הצוות שלנו פועל לשיפור והרחבת מרכז הנתונים בכל עת.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה שעולה, ולשתף אותנו בהערות ובקשות אודות מרכז הנתונים